Avió en vol ras

20,00 

Avió en vol ras és un recull format per una novel·la curta i vuit relats amb uns arguments sorprenents, allunyats dels arquetips del gènere. I és que Ballard, gran renovador de la ciència-ficció, ens du a un futur distòpic, inquietant, i alhora addictiu que ens endinsa en el que en el seu moment va ser el nou concepte de ficció especulativa.
   En aquests relats hi trobarem la costa de l’Alt Empordà postapocalíptica; un viatge en el temps per retransmetre la batalla de Waterloo per televisió; la fugida d’una societat pastoral utòpica per tornar a les ciutats de neó, soroll i formigó; astronautes que un cop morts continuen orbitant la Terra; herois, antiherois, malformacions, bellesa... Tampoc faltarà, en aquesta visió crítica i lúcida del món, la reflexió sobre els mitjans de masses, el control i el negoci de la informació.
   I, és clar, andròmines que s’enlairen, planadors i avions. Molts d’avions.

«La distopia definitiva
és l’interior del propi cap».
JG Ballard

ISBN 978-84-18292-91-0 Coleccción Tags , , , ,

Compartir:

Fitxa del llibre

Tìtol original: Low-Flyng Aircraft and Other Stories
Any d'edició: 2022
Nº de edició: 1
Nº de colecció: 106
idioma: Català
Nº de pàgines: 264
Dimensions: 21 x
14 cms
Prologuista: Roig, Sebastià
Il·lustrador: Benages Gallard, Toni
Traductor: Castaño i Montserrat, Eduard

Premsa

Shopping cart
Utilitzem cookies per millorar la vostra experiència al nostre lloc web. En navegar per aquest lloc web, acceptes el nostre ús de cookies.
Start typing to see products you are looking for.
Home
Wishlist
0 items Cart