La casa infernal

9,99 20,00 

El 1940, cinc persones es van internar a la Casa Belasco amb la intenció d'esbrinar els secrets i posar llum als misteris de la que era considerada la casa encantada més perillosa del món. Només una va aconseguir sortir-ne amb vida. Trenta anys després, el milionari Rolf Randolph Deutsch contracta quatre estranys, entre ells l'únic supervivent de la massacre del 1940, per demostrar l'existència de la vida després de la mort. Per això hauran de passar una setmana a la Casa Belasco. La Casa Infernal els ha permès entrar, però els deixarà sortir?

La Casa Infernal és la novel·la de cases encantades més terrorífica que s'ha escrit mai.
Sobresurt per sobre de la resta igual que les muntanyes sobresurten per sobre dels turons.
Stephen King

Un dels escriptors més importants del segle xx
Ray Bradbury

Ebook Ebook
Libro Libro
ISBN 206 Coleccción Etiquetas , ,

Compartir: 

Ficha del libro

Nº de colección: 100
idioma: Català
Nº de páginas: 340
Ilustrador: Grabau, Raul
Traductor: Morera de la Vall, Natxo

El autor

Richard Matheson (1926-2013) va néixer a Nova Jersey. El 1951 va publicar el seu primer relat, «Nascut d’home i de dona», que va marcar l’inici de la seva meteòrica carrera i va assentar les bases de la literatura de terror modern. Va escriure molts guions per al cinema i la televisió, i molts dels seus relats es van popularitzar a través de les adaptacions de la mítica sèrie La dimensió desconeguda. A més, algunes de les seves novel·les i històries s’han convertit en pel·lícules de renom, com L’home minvant, El diable sobre rodes, Soc llegenda i Quins somnis vindran. Al llarg de la seva carrera va guanyar diversos premis, entre els quals destaquen el World Fantasy (1976, 1978, 1984, 1990), el Bram Stoker (1990, 1991), el Locus (1990) o el Retro Hugo (2001).

Shopping cart
Utilizamos cookies para mejorar su experiencia en nuestro sitio web. Al navegar por este sitio web, acepta nuestro uso de cookies.
Start typing to see products you are looking for.
Home
Wishlist
0 items Cart