Editorial Laertes
gif
Català /Castellano / English





 
facebooktwiterRSSRSS
Los años pasan. Los libros quedan. Laertes editorial, desde 1975.


LA CRIDA DE CTHULHU

86.
LA CRIDA DE CTHULHU
i altres narracions


Autor/ra: H.P. Lovecraft
Materia: Literatura (narrativa, cuentos, ...)
Páginas: 218
Formato: 20 x 12,5
Isbn: 978-84-7584-696-5
Edición: Juny 2010
Precio: 14.00€










Aquest recull, concebut com unes succintes “obres escollides”, permet un coneixement global de l’obra del millor Lovecraft. “La crida de Cthulhu” és una obra mestra de la narrativa en llengua anglesa, i la resta dels relats que integren el volum combinen a la perfecció la qualitat literària i la riquesa imaginativa de l’autor més important en l’àmbit del que ell anomenava “l’horror sobrenatural”.

La selecció, que abasta la maduresa literària de Lovecraft, cobreix tots els motius centrals de la seva narrativa: la involució humana cap a la bestialitat, la presència amagada, en el món quotidià, de cultes i d’éssers impensables, les fantasies sepulcrals entorn de supervivències abominables, les civilitzacions prehumanes, els horrors extraterrestres, i les originals revisitacions lovecraftianes dels temes tradicionals de la fantasmagoria o el vampirisme.

En el pròleg, el preparador de l’edició Emili Olcina posa de relleu la visió suplicial de la sexualitat que vertebra l’horror lovecraftià.

















    E-Mail:
    Password:
 

    ¿Has perdido la contraseña ?
    ¿No tienes cuenta?


     Tu cesta de la compra está vacía